شروع خوانندگی تا امروز
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
- ati
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» شروع خوانندگی تا امروز

در سال 2002 هیلاری آهنگ من نمی‌توانم منتظر بمانم (I can't wait) را که اولین بار به وسیله بروک مک کلینت خوانده شده بود را برای فیلم لیزی مگوایر بازخوانی کرد. همچنین او در همین سال آهنگ (The tiki room) را برای اولین آلبوم والت دیزنی (Disney Mania) خواند. دومین آلبوم والت دیزنی در سال 2004 منتشرشد که هیلاری و خواهرش آهنگی به نام گربه‌های سیامی (The Siamese Cats) را در آن خواندند. همچنین آهنگ چرخهٔ حیات (Circle of life) به وسیلهٔ هیلاری و دیگر ستارگان والت دیزنی سروده شد. در سال 2004 هیلاری به همراه خواهرش آهنگ «لبانمان بر هم مهر شده (Our leaps are sealed) را برای فیلم داستان یک سیندرلا خواندند که نسخهٔ تصویری آن به در خواست مردم بارها از ام تی وی پخش شد.

آلبوم خیابان بابانوئل (2002 Santa Clause Lane) [ویرایش]

این اولین آلبوم هیلاری است نام دارد که متشکل از ۱۱ اهنگ می‌باشد. این آلبوم یک آلبوم کریسمس می‌باشد و آهنگهای مربوط به کریسمس در آن گردآوری شده‌اند. در برخی آهنگهای این آلبوم، خواهرش هیلی، کریستینا میلیان و لیل رومیو با او همخوانی می‌کنند. دو آهنگ از این آلبوم برای قرار گرفتن در فیلم انتخاب شدند. آهنگ «خیابان بابا نوئل» برای فیلم خیابان بابانوئل ۲ و آهنگ «کریسمس باید چگونه باشد»، برای فیلم «دوجینش ارزانتر است» است. هیلاری در سال ۲۰۰۳ برای فیلم لیزی مک‌گوایر آهنگهای «چرا که نه» و «من نمی‌توانم صبر کنم» را خواند. این آهنگها بعدها در دو آلبوم دیگر هیلاری، «دگردیسی» و «نامحدود» قرار گرفتند. این آلبوم در مقام چهاردهم بهترین آهنگ‌ها قرار گرفتند.

آلبوم دگردیسی (Metamorphosis 2003) [ویرایش]

دومین آلبوم هیلاری داف و اولین آلبوم رسمی او «دگردیسی» نام دارد. این آلبوم در کانادا و آمریکا به عنوان بهترین آلبوم شناخته شد و بر روی بیلبورد این دو کشور در مقام اول قرار گرفت. همچنین به عنوان پرفروشترین آلبوم سال در آمریکا در سال 2003 شناخته شد و بیشتر از 3.7 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. آهنگ «پس دیروز» (So Yesterday) از این آلبوم در بسیاری از کشورها جزو 10 آهنگ برتر قرار گرفت و نسخه تصویری آن بارها از شبکه ام تی وی (MTV) پخش شد. آهنگ دیگر این آلبوم، «اعتراف کردن» (Come Clean) جزو 40 آهنگ برتر آمریکا قرار گرفت و همچنین مقام 12 را در کشورهای انگلستان، استرالیا و نیوزلند به خود اختصاص داد. آهنگ «صدای کوچک» (Little Voice) این آلبوم در نسخه آمریکایی آن منتشر نشد و فقط در نسخه‌های انگلیسی و استرالیایی آن انتشار یافت. هیلاری برای اولین بار تصمیم به اجرای کنسرت گرفت و آهنگهای این آلبوم را در آن خواند. نسخه‌هایی از این کنسرت که در شهرهای بزرگ اجرا شد نیز به فروش رسید. این آلبوم از ۱۲ آهنگ در نسخهٔ آمریکایی، ۱۳ آهنگ در نسخه انگلیسی و ۱۴ آهنگ در نسخه استرالیایی تشکیل شده است.

آلبوم هیلاری داف (Hilary Duff 2004) [ویرایش]

]] سومین آلبوم هیلاری داف در سال 2004 با نام خودش منتشر شد. او در این آلبوم برخی از آهنگهای آلبوم قبل خود را نیز بازخوانی کرد. او بیان کرد که آهنگهای این آلبوم را با توجه به احساسات شخصی خود نوشته است. این آلبوم هم زمان با روز تولد 17 سالگی هیلاری (28 سپتامر 2004) برای فروش آماده شد و بر روی بیلبورد آمریکا در مقام دوم و بر روی بیلبورد کانادا در مقام اول قرار گرفت. در 8 ماه بیش از 1.5 میلیون نسخه از این آلبوم به فروش رسید. آهنگ «پرواز» (Fly) از این آلبوم جزو 14 آهنگ برتر در استرالیا قرار گرفت. همچنین چندی بعد آهنگ «یکی از من مراقبت می‌کند» (someone watching over me) از این آلبوم نیز جزوه 14 آهنگ برتر قرار گرفت. از این آهنگ در فیلم صدایت را تقویت کن که خود هیلاری نیز در آن بازی می‌کرد مورد استفاده قرار گرفت. این آلبوم از 20 آهنگ تشکیل شده است که 17 تای آن در نیمهٔ اول 2004 و 3 آهنگ بعدی در اواخر 2004 منتشر شد.

آلبوم تحت تعقیب (2005 Most wanted) [ویرایش]

چهارمین آلبوم هیلاری با نام تحت تعقیب در بردارندهٔ آهنگهای مورد علاقهٔ او از دو آلبوم قبل، و چند آهنگ جدید می‌باشد. در یک محاسبهٔ حضوری هیلاری بیان کرد که این آلبوم جزو آلبومهای فوق‌العادهٔ او نیست. او اضافه کرد که نمایندهٔ او به او گفته بود که زمان تولید یک آلبوم جدید است و او نیز پذیرفت. او در این آلبوم موفق شد تا از قوهٔ ابداع خود بیشتر استفاده کند و آهنگهای مورد علاقهٔ خودش را خودش بنویسد. آهنگ «بیدار شو» از این آلبوم جزوه 100 آهنگ برتر آمریکا قرار گرفت و همچنین نسخه تصویری آن بارها در شبکه ام تی وی پخش شد. آهنگ تصویری دیگری از این آلبوم به نام «تپش قلب من» (Beat of my heart) نیز بسیار معروف شد اما نسخه صوتی آن موفق نشد و نتوانست جایی میان 100 آهنگ برتر آمریکا پیدا کند. این آلبوم مقام اول را بر روی بیلبورد آمریکا به خود اختصاص داد. همچنین در کانادا موفق به دریافت مقام سوم شد. نسخه‌ای از این آلبوم با نامی متفاوت (4ever)در ایتالیا منتشر شد. وی همچنین در اواخر سال 2005 آهنگ دختران مادی‌گرا را برای فیلمی با همین نام به همراه خواهرش منتشر کرد. این آلبوم از 16 آهنگ تشکیل شده است که از این تعداد، 11 تای آن در دو آلبوم قبل نیز قرار داشته‌اند و فقط 5 آهنگ جدید در این آلبوم وجود دارد.

آلبوم وقار (Dignity 2006-2007) [ویرایش]

پنجمین آلبوم هیلاری وقار نام دارد. هیلاری در مقایسهٔ این آلبوم با آلبومهای دیگر گفت: این آلبوم از آهنگهای تندتری برخوردار است و از آلت‌های موسیقی بهتر استفاده شده است. همچنین او در جواب خبرنگاران که در بارهٔ این آلبوم سوال می‌کردند گفت: من نمی‌توانم توضیح دهم که در حال انجام چه کاری هستیم ولی ساخت این آلبوم برای من بسیار جالب و چیزی نو در خوانندگی من است. همچنین او اضافه کرد که این آلبوم کمی از مسیر موسیقی پاپ و راک فاصله گرفته است و ابزارهای الکتریکی بیشتر در آن استفاده شده‌اند. اولین آهنگی که از این آلبوم ساخته شد (بازی با آتش) (Play with fire) مورد توجه واقع نشد اما آهنگ دوم توانست موفقیت شایانی بدست آورد و جای خود را بین 100 آهنگ برتر بیلبرد آمریکا بازکند. نسخهٔ تصویری این آهنگ به عنوان تبلیغ برای اولین عطر هیلاری ساخته شد که در سپتامر 2006 برای اولین بار پخش شد. این آهنگ از بین درخواست‌های مردمی به مقام اول رسید. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که این آلبوم در اواخر 2006 منتشر شود اما با کمی تاخیر در آوریل 2007 در شمال آمریکاو کمی زودتر از آن در برخی جاهای دیگر آمریکا منتشر شد. این آلبوم در کانادا و آمریکا در مقام پنجم، در استرالیا در مقام بیستم و در انگلستان در مقام چهلم قرار گرفت. تور کنسرت‌های این آلبوم در اواست 2007 شروع شد. آهنگ دیگری از این آلبوم که به موفقیت رسید آهنگ غریبه بود که در مقام اول برروی بیلبورد آمریکا قرار گرفت. پس از انتشار این آهنگ، هیلاری از انتشار آهنگی دیگر به نام (Reach out and touch me) خبر داد. او همچنین در این سال برای خواننده‌ای دیگر آهنگی با نام (I will) نوشت که در آلبوم او استفاده شد. آلبوم وقار دارای 14 آهنگ می‌باشد.

آلبوم نامحدود (Unlimited 2007) [ویرایش]

این آلبوم که درسال 2007 منتشر شده است جزوه آلبومهای اصلی هیلاری نمی‌باشد.این آلبوم که از 14 اهنگ تشکیل شده است، مجموعه‌ای از آهنگهایی است که او برای فیلمها خوانده است و قبلا در آلبومهای خود از آنها استفاده نکرده است. از جمله این آهنگها می‌توان به دختران مادی گرا(Material girls)در فیلمی با همین نام، تصادف (Crash world] و حالا تو میدونی(Now you know)در فیلم داستان یک سیندرلا و «من نمی‌توانم صبر کنم» I can't wait در فیلم لیزی مک‌گوایر اشاره کرد.

لیست البوم‌ها [ویرایش]



نظرات شما عزیزان:

armina
ساعت10:31---18 فروردين 1391
beravo0o0o

arman
ساعت10:30---18 فروردين 1391
vaghan 11 saleteh????

nahid
ساعت10:29---18 فروردين 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت